Alla inlägg den 12 december 2009

Av Jenny Gräns - 12 december 2009 11:34

Men de snöar i Nybro!!! inte för att jag tror de kommer ligga kvar så himla länge men de snöar iaf och mysigt är det!


Igår kom det en bli med husvagn i på gården. Jag tänkter den måste ju ha kört fel eller nått men inte då den ställde upp sin husvagn  brevid våran släppvagn, jaha tänke jag de måste vara till nån av dom andra som bor i huset då och stunta väl i de och forsatte med att baka men inte långt där efter kom det en till husvagn in på gården och en bil efter den då börjar man ju fundera vad i helvete som händer för vi har inte fått veta att de ska stå 2 husvagnar och en massa bilar här på gården.


Man vill ju iaf veta om att de kommer att stå folk här..  men inte ett ord varken från Gunnar eller dom andra i huset så vi får väl se hur länge dom kommer stå här eller om nån kommer och säger nått.


Rätt kille vann iaf IDOL i år tycker jag Erik har ju vart bra från första början så de är jag riktigt nöjd över!


ha de bra!

Kram Kram

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards