Direktlänk till inlägg 16 november 2009

Nä nu jävlar...

Av Jenny Gräns - 16 november 2009 19:40

blir det snart en hund minder!!! jag orkar inte med nå mer nu.

Vet inte om Tina har kommit in i trots eller vad de är med henne för hon har kissat inne 4 gånger  på mattan under  1 vecka.


Jag vill ju så klart inte göra mig av med henne och de kommer jag inte göra heller för den delen men man blir bara så himla trött då hon gör så även fast man varit ut med henne innan man ska i väg och då man kommer hem är det en pöl på mattan jaja nog om de nu..


Idag har jag städat och putsat föster och fy fan så skitiga dom var, ingen har nog inte gjort rent dom på läng om jag säger så vattnet vart alldeles svart efter ett fönster så då kan vi tänka er hur skitig dom var.

Men nu är iaf lägenheten ren och fräch, nu är det bara sängkläderna kvar att byta me de tänker jag göra i morgon!


Nä nu blir det tv ett tag!


ha de bra

Kram Jenny

 
 
Ingen bild

anki

16 november 2009 21:45

Jag ska bjuda dig på pärgröt någon gång bara jag kommer i håg det. Men du kan väl påminna mig så ska ni få kram moster Anki
Ps får jag göra genväg till dig

 
Ingen bild

anki

17 november 2009 11:54

Känner nog sig inte hemma ännu så det går nog över. Har du ingen bur eller stäng in henne i ett rum så hon känner sig säkrare kram moster

 
Kusin kristina

Kusin kristina

17 november 2009 12:09

he he ser lite roligt ut på länkningen mest bara kusiner ;) Roligt att du börjar blogag igen, ska lägga til dig på min länk lista och du titta in och tävla i bloggen, är ju en fin fin julklapp att ge bort om man inte vill spara den tils den dag man får egna barn.. kanske Jonas rent av kan ha den största stl.

Hoppas ni trivs bra i det nya boendet!

http://kissegirl.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Jenny

17 november 2009 14:32

Ja Anki de måste ju vara nåt sånt de är med henne.
Kram Jenny

 
Ingen bild

Jenny

17 november 2009 14:38

Ja Kristina de ser lite roligt ut med bara kusiner..
Hur gör man då man vill tävla?
De skulle ju va roligt att spara tills man för egna också men Jonas kanske kan ha nått.

Ja vi trivs väldigt bra faktiskt
Kram Jenny

 
Kristina

Kristina

18 november 2009 09:21

gå in här och läs: http://kissegirl.bloggagratis.se/2009/11/16/2191954-tavling-pirum-parum/

bilden sparar du på datorn och laddar sedan upp på fliken BLOGGA, BILDER, ladda upp bild

Sedan gör du ett inlägg där du kopierar in texten med länkarna till tävlingen, lägg till bilden genom att klicka på symbolen som har ett träd sedan gör du som det står på bloggen, lämnar en kommentar hos mig osv.

Lycka till!

http://http:/kissegirl.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny Gräns - 11 februari 2010 19:22

Länge sen jag skrev här men jag har ju liksom inte riktigt haft tid som de känns då man jobbar hela dagarna och är helt slut på kvällarna då man kommit hem, men i kväll känner jag mig lite piggare så jag ska försöka uppdatera lite iaf. Som vi ...

Av Jenny Gräns - 17 december 2009 17:13

Är det i huset vi bor i, dom skulle ha fyllt på i går men dom kom aldrig så då skulle dom komma i dag kl 4 men har inte kommit än så nu sitter man här och fryser. De är -6 grader ute och de är +15 inne och det kommer nog bli kallare inne innan dom ...

Av Jenny Gräns - 12 december 2009 11:34

Men de snöar i Nybro!!! inte för att jag tror de kommer ligga kvar så himla länge men de snöar iaf och mysigt är det!   Igår kom det en bli med husvagn i på gården. Jag tänkter den måste ju ha kört fel eller nått men inte då den ställde upp sin h...

Av Jenny Gräns - 11 december 2009 13:16

Idag så kommer äntligen vvs killen och byter ut våran blandare i köket! men de har ju bara typ tagit så där en 3-4 veckoer och vi är trött på att handdiska nu..  De känns ju lite dumt då man har en diskmaskin som bara står och man kan inte använd...

Av Jenny Gräns - 9 december 2009 21:13

             "Jag vill vinna EN VALFRI SAK från Trend4you hos Tant Ulrika!"                                      Tävlingen avslutas 18/12 kl 20.00 ...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards