Alla inlägg den 9 december 2009

Av Jenny Gräns - 9 december 2009 21:13



             "Jag vill vinna EN VALFRI SAK från Trend4you hos Tant Ulrika!"

                                     Tävlingen avslutas 18/12 kl 20.00

Av Jenny Gräns - 9 december 2009 20:03


Var vi iväg och tittade på ett litet mysigt hus som ligger en bit upp på våran gata.

Huset har 2/5 rum och kök och en jätte stor och mysig trädgård.


Vi vart ju så klart helt sålda som ni kanske förstår då vi länge viljat hyra ett lite hus med trädgråd för hundarnas skulle.. men vi sa att vi skulle fundera tills fredag innan vi bestämmer oss och de gick han med på.

Då vi kom hem och hade pratat igenom det och räknat lite på vad det skulle kosta så bestämmde vi så för att bo kvar där vi bor nu, då vi kom underfund med att vi kan inte bo billigare än vad vi gör nu och vi vet ju inte om jag får jobbet hos Linda Algotsson eller inte så vi väntar och ser hur det går med jobb först.


Iaf så börjar jag prov jobb hos Linda den 18 dec så det ska bli spänande!

Den 23 dec åker vi hem till Ljusdal  och firar jul med familjerna och blir nog kvar där en vecka som det ser ut nu.. jag längtar redan tills dess.

Man har ju saknat lilla Ljusdal  och min älskade familj och svärföräldrarna så klart och jag får ju inte glömma Robert & Ullis å deras gullungar!


Igår tog jag mig i kragen och klippte Tina så nu är hon fin i pälsen igen!

Tina ny klippt

 

Sputte

 

Tina & Sputte

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards