Alla inlägg under februari 2010

Av Jenny Gräns - 11 februari 2010 19:22

Länge sen jag skrev här men jag har ju liksom inte riktigt haft tid som de känns då man jobbar hela dagarna och är helt slut på kvällarna då man kommit hem,

men i kväll känner jag mig lite piggare så jag ska försöka uppdatera lite iaf.


Som vi flesta vet så har ju jag praktik hos Linda Algotsson och har varit där i nån månad nu och de har funkat väldigt bra fasta man är helt slut då man kommer hem men dagarna/veckorna bara springer iväg, fattar inte vart tiden tar vägen.

Men iaf så håller ju praktiken på tills sista April sen verkar det som jag kommer bli anställd hos Linda, de skulle ju verkligen vara super bra att äntligen få ett jobb och en riktig lön och dels kommer man få ut och resa lite då jag kommer följa med henne ut på tävlingar runt om i hela landet även utomlans de kommer bli så roligt, men måste nog försöka plugga  på lite engelska bara   


Jag har även börjat rida ingen på Sara´s  gamla tävlings häst Robin då Linda tyckte de skulle va roligt för mig och dels för att hon skulle få drag hjälp då hon ska rida ut på unghästarna.

Då Robin är en sån lugn och snäll häst och unghästar kan ju hitta på vad som helts kan de va bra att ha med en lugn och snäll häst som Robin som inte är rädd för nått.


De har även hänte lite saker i lägenheten också, köket har blivit om målat och de har blivit nya tapeter i sov rumt så nu börjar de se riktigt bra ut här hemma men de är ju några små skaer som ska fixat också och de kommer vi ta eftersom.


Oj jag höll ju på att glöma  lillasyster Johanna som kommer ner på Måndag och ska vara här en vecka med oss och även följa med mig till stallet å även träffa Linda då såklart.


Så då har ni blivit lite uppdaterad om vad som händer i mitt liv just nu.

Ha de bra så hörs vi snart igen

Kramar!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards